Reklamın işlərinin biznesə təsiri
Reklam, ilk növbədə məhsul və xidmətlərin faydalı tərəflərini təmsil edən fikirlərin təbliğidir. Reklam xidmətləri və reklam işləri sayəsində bir məhsulu bazarda bir çox oxşar analoqdan ayırmaq mümkün olur.
Reklam sayəsində məhsul və xidmətlərin keyfiyyəti və qiymətli xüsusiyyətləri barədə müsbət istehlakçı qavrayışı formalaşdırmaq və gücləndirmək mümkündür.
Reklam Agentliinin əsas funksiyası potensial müştərini onu əldə etmək ehtiyacına inandırmaqdır. Məlumat mənbəyi və potensial istehlakçılara psixoloji təsir edən bir amil kimi çıxış edir. Başqa sözlə, reklam tələbə təsir edir, onu idarə edə bilər.
Reklam xidmətləri istehlak təcrübəsi əldə etməyə imkan verir. Yalnız bir iş ünsürlərindən biri kimi deyil, həqiqi ticarət sənəti kimi də təhlil edilə bilər.
Reklam işləri şirkətə hərtərəfli təsir göstərir. Ən yeni texnologiyaların tətbiqini stimullaşdırır, məhsul və xidmətlər çeşidini genişləndirməyə kömək edir, idarəetmə metodlarının və istehsal keyfiyyətinə nəzarətin son üsullarının istifadəsini və tətbiqini stimullaşdırır. Rəqabətli olmaq istəyi sahibkarları öz şirkətlərində reklam işlərini öyrənməyə və həyata keçirməyə təşviq edir, bu düzgün istifadə edildikdə istehsalın genişlənməsinə və yaxşılaşmasına, deməli müəssisənin mənfəətinin əhəmiyyətli dərəcədə artmasına səbəb olur.
Tamamilə aydındır ki, bir müəssisədə reklam xidmətləri sahəsində fəaliyyətinin təşkilində ən vacib şey marketinq planının, onun hərtərəfli sənədlərinin yaradılması və təsdiq olunmasıdır. Müəssisənin əsas reklam strategiyasını və ona xərclənən pulun miqdarını müəyyənləşdirəcəkdir.
Reklam tez-tez istehlakçıların çox sayda lazımsız məhsul almağa məcbur etdikləri üçün tənqidə məruz qalır. Lakin bu fikir tutarlı deyil, çünki nəticədə yalnız alıcı hansı məhsula ehtiyac duyduğuna qərar verir və buna görə reklamın müştərinin şəxsiyyətinə psixoloji təsir rolunu çox şişirtməməlidir.